SHISEIDO

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Take natto, mushroom and seaweed and make them look sexy? No problem.

納豆やキノコ、海藻を魅力的に見せる

For over 145 years, SHISEIDO has defined the concept of beauty by sharing its knowledge and transformative power with the world. Our task was to art direct photo shoots of their 2018SS line-ups. WASO, one of their more vibrant and colourful skincare ranges designed for Millennials, uses quintessential Japanese ingredients such as natto, wasabi, daikon and seaweed. Using playful compositions and bold lighting, the end result was a set of eye-popping images that SHISEIDO's younger audience would deem share-worthy.

145年以上にわたり、その知恵と変革力を世界に示すことで、美の概念を定義してきた資生堂。その2018SSラインナップ、WASO(ワソウ)の撮影ディレクションを担当。WASOは、ミレニアル世代を対象にした遊び心のあるカラフルなスキンケアシリーズで、納豆やわさび、大根や海藻など、和食に使われる素材を使用している。遊び心のある構図と大胆なライティングで、若年層がSNSでシェアしたくなるような、わくわくするイメージに仕上げた。豪華なメイクアップアイテムがセットになった「ホリデーコレクション」の撮影のアートディレクションも担当。