Spearheading the cultural innovation in Tennozu, Terrada's versatility is consolidated under its distinct identity.
天王洲の文化イノベーションをリードする寺田倉庫
多面性を表現する独自のアイデンティティ
Harmonization of branding for the multi-faceted company, Warehouse TERRADA. From concept construction to logo, brand book, website, and overall Corporate Identity. We clearly outlined a “TERRADA Philosophy” for internal/external use and reformed their brand image to contribute to TERRADA’s rapid expansion beyond their core warehousing business. With a white-gray-black palette, we helped the warehousing company express its firmly-founded and progressive spirit capable of rising to meet any new challenge. www.terrada.co.jp/en/
多面的な取り組みを行っている寺田倉庫のリブランディングを担当。コンセプト構築から、ロゴ、ブランドブック、ウェブサイトなど、コーポレートアイデンティティ全般を手掛けた。社内外に向けて「TERRADAフィロソフィー」を明確に打ち出し、ブランドイメージの刷新と倉庫業を超えた飛躍的な発展に貢献。新しいことに挑戦し続ける寺田倉庫の「堅強さ」と「モダンさ」を白・グレー・黒で表現した。
www.terrada.co.jp/en/